Nakup

Kako nakupovati v spletni trgovini Pabex? Je zelo preprosto.

Skupaj bomo pregledali vse korake nakupa v naši spletni trgovini. Tukaj boste našli vse potrebne informacije o tem, kako pravilno ravnati pri vsakem koraku nakupa. Naš cilj je maksimalno zadovoljstvo kupcev! Prepričajte se sami.


Registracija

Registracija v naši trgovini ni obvezna, vendar je priporočljiva, saj si boste tako olajšali vnos podatkov. Poleg tega registrirani uporabniki pridobijo posebne ugodnosti, kot so popusti in podobno.


Nakup izdelkov

Na spletni strani pabex.si poiščite izdelek, ki ga želite kupiti, in kliknite gumb Dodaj v košarico. Pred tem ne pozabite izbrati želene količine. Pred nakupom izdelka natančno preberite opis in specifikacije.

Na strani izdelka boste našli naslednje možnosti, ki olajšajo vaš nakup:

  • Spremljaj izdelek – Nastavite ceno, po kateri ste pripravljeni kupiti, in obveščeni boste, če izdelek doseže to ceno.
  • Postavite vprašanje – Če imate kakršna koli vprašanja o izdelku, kliknite »Postavite vprašanje« in nam pošljite sporočilo.
  • Povezani izdelki – Kupite dodatke, ki ustrezajo vašemu izdelku.
  • Podobni izdelki – Poiščite alternativo izdelku.

Košarica

  1. Ko v košarico dodate vse potrebne izdelke, lahko pregledate vsebino in po potrebi kaj dodate. V košarici lahko vnesete tudi promocijsko kodo (če jo imate), nato pa preverite končni znesek naročila.

  2. V naslednjem koraku izberete način dostave in plačila. Nudimo dostavo na naslov ali prevzem na izbrani lokaciji. Več o možnostih dostave najdete TUKAJ. Plačate lahko na tri različne načine, ki jih najdete TUKAJ. Naša trgovina zagotavlja varno plačevanje s kartico prek certificiranega plačilnega sistema PCI DSS.

  3. V zadnjem koraku vnesete podatke za dostavo in s klikom na gumb Oddaj naročilo zaključite nakup.


Obveščanje po e-pošti

Zavedamo se pomena komunikacije, zato vas bomo o vsaki spremembi naročila obvestili prek e-pošte:

  • Prejeto naročilo – Potrdilo, da smo naročilo zabeležili.
  • Potrjeno naročilo – Potrditev oddanega naročila.
  • Potrditev plačila – Obvestilo o uspešnem spletnem plačilu.
  • Obdelava naročila – Vaše naročilo je v obdelavi in bo kmalu poslano.
  • Poslano naročilo – Vaše naročilo je na poti, prejeli boste sledilno številko.
  • Shranjeno naročilo – Obvestilo za prevzem pošiljke na Paketomatu ali ParcelShopu.
  • Dostavljeno naročilo – Zahvaljujemo se za nakup in vabimo k oddaji mnenja na Google ali Heureka.

Odstop od pogodbe

Če vam dostavljen izdelek ne ustreza, lahko v 14 dneh od prevzema odstopite od pogodbe, ne da bi navedli razlog. Hvaležni bomo, če nam razlog sporočite, saj bomo tako izboljšali naše storitve. Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.

Opomba: Odstop od pogodbe v 14 dneh ne velja za podjetja!


Reklamacije

V spletni trgovini dajemo velik poudarek kakovosti izdelkov. Če pa se pojavi tovarniška napaka, si prizadevamo za preprost in hiter postopek reklamacije. Reklamacije rešujemo najkasneje v 30 dneh (običajno hitreje).

Postopek reklamacije in obrazec za reklamacije najdete TUKAJ.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz